PeCeT 486DX 100 MHz i Winamp

Autor: Elektroda (elektroda_at_hoga.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 15:28:32 MET DST

Mam takiego starego grata 486 100 MHz, 2x4 MB Ramy, HDD 540 MB, k. muzyczna
Aztech Sound Galaxy 16 bit.
Mam zamiar wykorzystać go do rozdzielenia SDI na sieć kilku kompów z
kumplami. W międzyczasie zapuściłem na nim Winde 95 i chciałem urządzić
imprezę za pomocą Winampa i muzyczki mp3.
Problem w tym, że w stereo płynnie nie odtwarza, ledwo w mono. Czy pomoże
jak zmienię RAM na 16 MB? czy jest za słaby procesor do tego?
Doradźcie coś. Za wszelkie sugestie z góry dięki.

Pozdrowienia
Mariusz