Re:[ot] PeCeT 486DX 100 MHz i Winamp

Autor: GL12d4 (zgnews_at_WYTNIJ-TO.wp.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 13:53:35 MET DST

Użytkownik "Elektroda" <elektroda_at_hoga.pl> napisał w wiadomości

> Mam takiego starego grata 486 100 MHz, 2x4 MB Ramy, HDD 540 MB, k. muzyczna
> Aztech Sound Galaxy 16 bit.

> W międzyczasie zapuściłem na nim Winde 95 i chciałem urządzić
> imprezę za pomocą Winampa i muzyczki mp3.
> Problem w tym, że w stereo płynnie nie odtwarza, ledwo w mono.

Jak musi być Winamp to hmmm, może poszukaj jakiegoś naj, naj, najstarszego i
wylacz wszystkie wodotryski.
Ja polecam dosowski MPXPLAY.
Wymagania (do mp3 - bo to multimedialny program :)): Proc 80486, 66 MHz i chyba
3,2 (trzy przecinek dwa) MB RAM - z pamięci strzelam.
Chodzi też w okienku dosowskim w windzie 95/98
Trochę toporny, ale skanuje foldery pod kątem mp3 i odczytuje listy odtwarzania
m3u. I co ważne - na pewno pójdzie w stereo na twojej super maszynie ;)

PZDRW
GL12d4