Re: filtr na monitor

Autor: Tomasz Jaszowski (toudi_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 12:46:57 MET DST

Użytkownik "trzmiel" <trzmiel_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> strata pieniedzy jest kupno filtra na monitor zamiast kupna dobrego
> monitora.

swieta prawda, ale jesli juz po zakupie to sie zastanow na okularami '0' do
pracy przy kompie, podobno dzialaja lepiej niz filtry... do tego jeszcze
antyrefleks na monitor i sztuczne lzy do oczu (czytalem o tym niedawno...
podobno zmniejszaja objawy zmeczenia wzroku podczas pracy wymagajacej
wyterzania wzroku)

--
Tomek