Re: filtr na monitor

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 13:20:37 MET DST

Użytkownik "Tomasz Jaszowski" <toudi_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:akflan$e0r$1_at_panorama.wcss.wroc.pl...

> Użytkownik "trzmiel" <trzmiel_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> swieta prawda, ale jesli juz po zakupie to sie zastanow na okularami '0'
do
> pracy przy kompie, podobno dzialaja lepiej niz filtry... do tego jeszcze
> antyrefleks na monitor i sztuczne lzy do oczu (czytalem o tym niedawno...
> podobno zmniejszaja objawy zmeczenia wzroku podczas pracy wymagajacej
> wyterzania wzroku)

Mam okulary do pracy przy komputerze i mam filtr na monitor - bez porównania
i nie ma o czym mówić: filtr daje zdecydowanie lepsze efekty, a z okularami
czy bez - mała róznica. Jak zdejmuję filtr, to mam wrażenie że mi zaraz oczy
wypadną... To moje spostrzeżenia jeśli chodzi o jakość obrazu, nie
wypowiadam się natomiast na temat promieniowania; no może mała uwaga -
okulary ochronią przed promieniowaniem wyłącznie oczy, a czacha pracuje
niczym w mikrofali. No, może trochę przesadziłem ;-)
Mam CTX 1569SE i filtr Polaroid CP Uniwersal Gold.

Tygrysek

--
Zapraszam na   http://strony.wp.pl/wp/taurus-ui/
Do pobrania kilka bezpłatnych programów: