Re: filtr na monitor

Autor: pawel (pawel1001_at_poczta.fm)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 14:06:59 MET DST

Mam nie najnowszy monitor LG i zastanawiam sie co zrobic, moze rzeczywiscie
zdecyduje sie na wymiane monitora skoro twierdzice, ze to najlepszy sposob.
Aha, co to jest ten antyrefleks na monitor, czy to jest wlasnie rodzaj
filtra na monitor
Pawel

Użytkownik "Tomasz Jaszowski" <toudi_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:akflan$e0r$1_at_panorama.wcss.wroc.pl...