Re: nagrywarka cd-rw teac 40/12/48

Autor: SparkMan (yes_at_box43.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 12:33:17 MET DST

On Tue, 27 Aug 2002 11:58:41 +0200, "Mariusz" <xmaryha_at_poczta.onet.pl> wrote:

>witam grupowiczow
>
>mam maly problem z moja nowa nagrywka teac jak w tytule i szukam pomocy
>
>nagrywarka dziala dobrze jako cd-rom ale nic nie nagrywa
>problem objawia sie we wszytskich nowych programach :nero, win on cd, easy
>cd creator i zawsze jest ten sam komunikat "communication failure"
>blad wystepuje w trakcie ladowania danych do buforu nagrywarkia
>
>co z tym zrobic ???
>czy to uszkodzenie sprzetu czy problem z softem???
>
>aha dzialam na winXP

Kilka dni temu mialem ten sam problem i z ta sama nagrywarka, z tym, ze pod win98.
Rozwiazalem to w ten sposob:

Na jednej tasmie mam dwa dyski
Na drugiej tasmie nagrywarke i Cd-rom
Nagrywarke ustawilem jako master, a CD-rom jako slave.
Nagrywarka powinna byc przylaczona do gniazdka po srodku tasmy, a cd-rom na koncu tasmy.
Gdy tak podlaczylem wszysto zadzialalo.
No i uzylem tasmy, ktora byla w pudelku, ba ta ktora mialem byla dwa razy dluzsza.
Mozesz jeszcze zainstalowac najnowsze ASPI.

SparkMan
yes_at_box43.pl