Re: predkosc w sieci lokalnej

Autor: R. D. (dymir_at_gmx.at)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 11:55:57 MET DST

> pomozcie..! jest taka sytuacja: siec lokalna z dostepem do netu (osiedle
> domkow), huby czyli 10Mb/s.....kiedy ja wysylam do swojej dziewczyny pliki
> do predkosc dochodzi do 800kb/s natomiast od niej praktycznie niczego nie

A nie mozesz podlaczyc na probe innego PC ta - wtedy wiesz komp czy siec.
U mnie byl system oper. na kompie ktory byl odbiorca przy tak wolnej
transmisji,
5 MB z A do B ok.10 sek, z B na A 8 minut. Nawet pytalem na grupie i ktos mi
odpowiedzial ze walczyl z tym tydzien bez skutku, potem format c: i poszlo.
Ja zainstalowalem rownolegle drugiego OS a i na tym drugim bylo OK.
To jednak nie znaczy ze u ciebie jest to samo. A jak z netem chodzi dobrze?.
Probowales bawic sie duplexem (half - full)?.
cu
Rysiek