Re: HP600

Autor: artpen (gd_at_artpen.prv.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 12:31:27 MET DST

> Pojemniki jak pojemniki. Jak je wyjme drukarka dalej zgrzyta ;(. A Co do
> suszenia to czy moglbys rozwinac mysl? W tym temacie jestem troche
zielony.

OK, więc sprawdź czy prowadnica pojemników (pozioma, metalowa rurka średnicy
ok. 1cm) jest naoliwiona. Możliwe że poleciały (wyrobiły się) tryby.
Poobserwuj jak drukarka pracuje przy zdjętej obudowie.

Co do suszenia to nie należy tego robić, jeżeli kończy się tusz w pojemniku,
należy jeszcze przed całkowitym wyczerpaniem uzupełnić go. Wycierać wyloty
dysz też odradzam - bardzo łatwo jest je uszkodzić.

Artur