Re: Max temp. procesora PIII

Autor: Olek Dabrowski (olek_at_studioANTYSPAMspartan.com.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 11:16:34 MET DST

> (...)- czym mierzysz temp. > bo czujniki z plyty nie zawsze pokazuja prawde -
jaka to plyta ?

 Plyta to ASUS CUV4X-DLS i wydaje mi sie, ze mozna czujnikom ufac

> (...)- moze jakies dodatkowe chlodzenie obudowy cos da (wiatraki itp) -

 Mam 2 dodatkowe wiatraki (12v, 8W) z tylu w obudowie, ktore wyrzucaja
powietrze na zewnatrz i jeden taki sam z przodu, ktory wtlacza swierze
powietrze, ale teraz one i tak nie maja znaczenia, bo jest pudlo (big tower)
caly czas otwarte.

> - wazne tez co masz otwarte w obudowie bok czy gore (...)

  Przyznam sie, ze nie pomyslalem o zdjeciu gory, faktycznie moze to cos
dac, chociaz jak juz wspomnialem jest to big tower i u gory sa tylko napedy
i pusta przestrzen.
Wydaje mi sie, ze moze na temperature miec tez wplyw to, ze procesory sa
ustawione wzgledem siebie pod katem 90', co powoduje, ze ogrzane powietrze z
jednego, jest zasysane przez wiatrak drugiego.

> BTW mam nadzieje ze uzywasz jakiejs pasty termoprzewodzacej

Mam tylko ta paste, ktora byla na radiatorze firmowo.

Pozdrawiam

Wuj Heini

--
W razie pisania do mnie maila - trza wywalic "ANTYSPAM" z adresu