Re: Max temp. procesora PIII

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 12:03:02 MET DST

> Plyta to ASUS CUV4X-DLS i wydaje mi sie, ze mozna czujnikom ufac

z Asusami roznie bywa - kumpel na A7V266 (lub 333) mial temp wyzsza o prawie
10*C wg. czujnika niz zmierzona zewnetrznym "termometrem" (takim z
wyswietlaczem LCD)

> Przyznam sie, ze nie pomyslalem o zdjeciu gory, faktycznie moze to cos
> dac, chociaz jak juz wspomnialem jest to big tower i u gory sa tylko
napedy
> i pusta przestrzen.

skoro to BigTower to chyba zdjecie gory niewiele da :-(

> Mam tylko ta paste, ktora byla na radiatorze firmowo.

jezeli radiatory zalozone 1x to OK ale jak je juz zdejmowales i zakladales
ponownie to radze zapodaj "nowa" paste a tamto badziewie (jednorazowe) usun

BTW jezeli nie szkoda Tobie 50zl (lub masz mozliwosc zwrotu w jakims
zaprzyjaznionym sklepie, ew. znasz 2 osoby z coolerami Titan D5TB) to
sprobuj uzyc tych coolerow - problemem moze byc to czy sie zmieszcza obok
siebie :-(
te coolery maja na tyle przemyslana konstrukcje ze w duzym stopniu
wyeliminowano powtorne uzycie cieplego powietrza a dodatkowo sa wydajne i
ciche (porownywalne z BOXowymi Intela) - ewentualnie zdejmiesz grille i dasz
podkladki miedzy radiator a wiatrak
http://www.titan-cd.com/d5t.htm jakbys kupowal to bierz z 3 lub 4 w
nawiasie - cena okolo 25-30 zl/szt

pozdrawiam