monitor "piszczy"

Autor: kamil386 (kamil386_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 22:49:38 MET DST

LG Studioworks 575N (15 cali)
jak dam go na 75 Hz, to czasem nie zorgrzany wydaje z siebie taki
dzwiej, za kazdym razem troche inny
natomiast jak sie go bezp. wsadzi na 120 Hz (tak ustawia sterownik,
chodziaz w instruksci jaest podane dla 640x480 wlasnie 75Hz), to
dzwiek jaki wydaje monitor przypomina jakby mu sie tam robilo porzadne
zwarcie, oprocz tego wystepuje taki dziwny efekt ze jak
np. zaznacze tekst na ciemno niebiesko to szare tlo pod zaznaczeniem
robi sie troche zoltawe, z innymi kolorami to nie wystepuje

(monitor jest kupiony okazyjnie [teraz to juz nie okazja] wiec nie ma
gwarancji itp., narazie stan pacjeta wydaje sie stabilny, mam go kilka
miesiecy wiec na razie za wiele powiedziec nie moge

to co mnie interesuje to czy ten stan bedzie sie dalej tak ciagnal
(obecnie mi to wcale nie przeszkadza, ale nie wiem ile pacjent pozyje)

jakie widzicie wyjscie z mojej sytuacji (czy to jest sparawa
naprawialna)

jak to moglo powstac, (przez uszkodzenie mech. z czasem, te typ tak
ma) itd.....