Re: monitor "piszczy"

Autor: Henry\(k\) (8henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 23:08:37 MET DST

Uzytkownik "kamil386" <kamil386_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> LG Studioworks 575N (15 cali)
> jak dam go na 75 Hz, to czasem nie zorgrzany wydaje z siebie taki
> dzwiej, za kazdym razem troche inny
> to co mnie interesuje to czy ten stan bedzie sie dalej tak ciagnal
> (obecnie mi to wcale nie przeszkadza, ale nie wiem ile pacjent pozyje)

Raczej tak...

> jakie widzicie wyjscie z mojej sytuacji (czy to jest sparawa
> naprawialna)

Raczej tak...

> jak to moglo powstac, (przez uszkodzenie mech. z czasem, te typ tak
> ma) itd.....

Raczej tak...
Tfu... juz pózno...
Po prostu najprawdopodobniej dzwonia cewki odchylania. Ze starosci i
zmeczenia termicznego poluzowaly sie... ten typ tak moze miec, ze slabo je
umocowali... nie wiem dokladnie... to tylko LG... Ale czy oplaca sie
naprawiac? Jak masz kumpla który zrobi Ci to za browar to, Raczej tak... :-)

Pozdro.

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.