Re: AGE kręci

Autor: Henry\(k\) (8henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 22:17:20 MET DST

Użytkownik "Krzys_iek" <krzys-iek@___+___wp.pl> napisał w wiadomości
news:aibrtn$t6b$1_at_news.tpi.pl...

> nie widzialem by inna firma odpowiadala na grupach na takie posty - to sie
> chwali imho. Jak mowie ja mam dobre wrazenia :) [ np moglem w domu

W pełni się zgadzam. Firmy rzadko tu zaglądają... Może nie mają czasu?

> przetestowac karte graficzna pod katem jakosci obrazu - nie ma problemu
> jesli nic nie uszkodze oczywiscie] w innych sklepach juz tego nie moglem
> zrobic (a lubie sam sprawdzac sprzet).

No i to mi się podoba, aż chce się kupować. Ładne salony, miła obsługa (co
już zdążyłem tutaj z wypowiedzi zauważyć) ale jest też ta niewidoczna część
sklepu - serwis. I niestety one razem kreują wizerunek firmy. Firmy powinny
więc się starać nie tylko miło i przyjemnie sprzedać sprzęt ale miło i
sprawnie wspomóc w sytuacjach awaryjnych. Wiem że jest to niedochodowy dział
ale tylko teoretycznie. Miło obsłużony klient w tych trudnych chwilach
jakimi są awarie sprzętu zapamięta to i wróci zakupić inny sprzęt. Wie, że w
każdej sytuacji będzie mógł liczyć na sprawną pomoc i nie będzie testował
innych sklepów. Chwalę więc sobie TPC, chwalę Vobis w Wałbrzychu (w czasach
gdy pojawiło się P-60 a CD-ROM miał 2x nie więcej i kosztował kupa kasy,
bardzo miły Pan ani razu nie robił problemu z zainstalowaniem Win3.11 z
płyty jak mi się coś wysypało (3.11 było na CD w przeciwieństwie do 3.1);
nie miałem problemów z wymianą na miejscu uszkodzonego kardridża do
drukarki; wymianą procka który się wieszał czy też z godzinną zabawą
pięcioma monitorami jak kupowałem swojego NEC'a).

> Napiete sytuacje beda zawsze i tego sie nie da ukryc. Rozni ludzie na
> roznych trafiaja :)

To fakt, najgorzej jak przyjdzie facet z mordą jakby to była twoja wina. Ale
jeszcze nikomu się nie udało mnie podburzyć. Kumpel był bardziej porywczy
więc siedział dalej przy stoliku :-).

> Age choc ma lekko drozej :( mi sie podoba - innym chyba tez (zobacie jakie
> maja salony we wrocku duze i ladne) co widac po rozwoju tej firmy.

Przyjadę, obaczę, może coś kupię i... nie, nie chcę testować serwisu na
własnej skórze :-)

Pozdrofka

--
Henry(k)