Re: AGE kręci

Autor: grzesioo (grzesiu7_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 17:13:18 MET DST

> Szczerze mówiąc, dziwnym wydaje się postępowanie Pana Dariusza K.
> (dla niewtajemniczonych autora niniejszego wątku, skądinąd występującego
> pod pseudonimem "grzesioo").

        W odpowiedzi na post od AGE. Nie jestem żadnym Darkiem K. Mam na
imię Grzegorz (nazwisko pominę).
Nie dostałem żadnego modemu, który mi się rzekomo nie sprawdzał.
Owszem, zastanowiło mnie pojęcie "przyjęcie warunkowe"- nie spytałem się o
co chodzi, ale wydaje mi się dziwne rozróżnianie przyjęć usterek na
warunkowe i nie.
 Co do modemu zastępczego to pan serwisant nie potrafił mnie zrozumieć. Tak
mi się pr5zynajmiej wydaje - bo ile razy można pytać sięo modem na czas
naprawy, a pan serwisant mówi, że nie dadz± bo nie maj± takiego modemu na
stanie a tak w ogóle to wymiana sprzętu po trzeciej naprawie. To tyle.

P.S. dostałem dzis e-mail od firmy AGE: Modem jest od dzi¶ do odbioru.
Dziękuję.

Grzegorz M. - Grzesioo