Re: AGE kręci

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 19:42:54 MET DST

> Jestescie duzo frima z prestizem ale zawsze pamietajcie o klientach.

nie widzialem by inna firma odpowiadala na grupach na takie posty - to sie
chwali imho. Jak mowie ja mam dobre wrazenia :) [ np moglem w domu
przetestowac karte graficzna pod katem jakosci obrazu - nie ma problemu
jesli nic nie uszkodze oczywiscie] w innych sklepach juz tego nie moglem
zrobic (a lubie sam sprawdzac sprzet).

Napiete sytuacje beda zawsze i tego sie nie da ukryc. Rozni ludzie na
roznych trafiaja :)

Age choc ma lekko drozej :( mi sie podoba - innym chyba tez (zobacie jakie
maja salony we wrocku duze i ladne) co widac po rozwoju tej firmy.