Re: Naprawa kabla sygnałowego w monitorze

Autor: ProfiK (profik_at_ceti.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 19:29:33 MET DST

Użytkownik "Henry(k)" <8henrico_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "ProfiK" <profik_at_ceti.pl> napisał w wiadomości
> Podlaczylem, ale nie dziala. W czym moze byc problem?
>
> W braku wiedzy i umiejętności posługiwania się lutownicą.
> Sorki, ale NIE przecina się kabla i NIE skręca przewodów. OKI?
>
> A teraz jak naprawić.
> Po pierwsze umiesz posługiwać się lutownicą i po drugie umiesz posługiwać
> się lutownicą. Jak nie spełniasz tych warunków poszukaj kumpla który je
> spełnia.
> Nie wiem jak ciąłeś kabelek więc zakładam że kupiłeś nowy przedłużacz.
> [...]
A da się to rozciąć i połączyć prawidłowo na nowo? Kolega mówił, że w
ten sposób naprawił u siebie, ale nie wiem dokładnie jak to zrobił, a nie
chciałbym
kupować nowego przedłużacza (trochę kosztuje). Nie bardzo wiem czy umiem
lutować czy też, bo nie wiem co jest ważne (nikt mnie nie uczył, wziąłem
toto w łapę
i robiłem, naprawiłem już kilka myszek, żelazko i coś tam jeszcze, ale kabel
sygnałowy to bardziej wymagająca rzecz), jeśli miałbyś jakieś sugestie,
byłbym wdzięczny.

Przemysław Wionczyk
pw_at_profik.and.pl