Re: Dylemat na temat Radeona [OT]

Autor: Kris (kris_at_twojepc.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 15:42:41 MET DST

Cześć,

> Ot to! :-) Mordowac sie musze z TNT2 M64... I zmiana sie nie zapowiada.
> Chociaz bardzo nie narzekam. Natomiast dostaje dreszczy jak czesto ktos
> wypisuje ze GF2MX400 dla przykladu jest do bani.

Masz dwóch poważnych wrogów. Jednego możesz po prostu zignorować. Nazywa się
Benchmark. Jest jak opryszczka, która się rozprzestrzenia przy pocieraniu.
Nie drap się to przejdzie. Drugiemu nie popuść. To niejaki John Carmack.
Bill Gates to przy nim Siostra Teresa (niestety tej już się nie da łatwo
spiratować). "Towarzystwo Wzajemnej Dyskusji o Rzekomej Przewadze ATI nad
nVidia lub Odwrotnie" przyjmij z uśmiechem politowania. To tylko krańcowy
efekt przedrapania zwójów zdegenerowanych tą opryszczką. Wyluzuj. Dreszcze
Niespokojne (coś mi się skojarzyło) mają wpływ autodestrukcyjny co wymaga
wsparcia kosztownym preparatem fermentacyjnym ... ech ... :-)

BTW: Upał mnie wykańcza ...

> gajos gajos[at]pnd.com.pl

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."