Re: Zasilacz ? Procek ? Plyta ?

Autor: Marek Szerszyński (marek_at_poczta.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 15:02:50 MET DST

"Konio" <__at_interia.pl> wrote in message news:ai8upm$lfs$1_at_news.onet.pl...
: Witam, mam problem
:
: komputer: PIII 550Mhz, Abit BE6II, 192MB ram, GF2MX.
: Nie podkręcony teraz ani nigdy wczesniej.
:
: Moj komputer czesto nie odpala za pierwszym razem. Aby go
: uruchomic musze wtedy odłączyc kabel zasilajacy od zasilacza
: i po ponownym wlozeniu startuje normalnie (mam w Biosie
: ustawioną funkcje Power on after boot fail). Moze ma tez zwiazek
: fakt, ze w niektorych scisle okreslonych sytuacjach - np uruchamiam
: winmodem - brzęczyk zaczyna wyć sygnalem zmiennym 0,5 s wysoko
: i 0,5 s niskim tonem. Przestaje, gdy zamknę win98 i wejde do dosa
: lub zrestartuje kompa. Ustawienie w Biosie, aby alarmowal przy
: wysokiej temp. procka mam juz ustawione na 80 stopni, a i tak
: często brzęczyk wyje. Jeszcze jedna sprawa: moj PIII to ten starszy
: typ, ktory ma (chyba) magistrale 66Mhz, jednak ja moge ustawic
: w Biosie tylko 5,5 x 100 Mhz. Czy to są prawdidlowe ustawienia ?
:
: Bardzo prosze o pomoc

Nie chcę być złym prorokiem, ale objawy są podobne przy powolnym
"padaniu" kondensatorów elektrolitycznych blokujących zasilanie
procesora. Nie mam pojęcia co tam Abit montuje, ale z całą pewnością
jest to szajs niepospolity... Proponuję postawić kilka browarów jakiemuś
znajomemu elektronikowi by je powymieniał.

MS