Re: Zasilacz ? Procek ? Plyta ?

Autor: Konio (__at_interia.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 18:08:29 MET DST

Użytkownik "Marek Szerszyński" <marek_at_poczta.pl> napisał w wiadomości

> Nie chcę być złym prorokiem, ale objawy są podobne przy powolnym
> "padaniu" kondensatorów elektrolitycznych blokujących zasilanie
> procesora. Nie mam pojęcia co tam Abit montuje, ale z całą pewnością
> jest to szajs niepospolity... Proponuję postawić kilka browarów
jakiemuś
> znajomemu elektronikowi by je powymieniał.

Masz rację. Dam komus aby powymienial kondensatory, bo z tego co
sie orientuje, to nie jest zbyt duzy koszt. Ale caly czas mnie
zastanawia
dlaczego wystarczylo zmienic z 550 na 500, zeby tamperatura spadla
az o 50*C. Dziwne z tym Abitem, co tu czytam na grupie, bo jak
kupowalem ta plyte, to wszyscy zgodnie twiedzili, ze to jedna z
najlepszych plyt wszechczasow :-)

Dzieki za pomoc
KonradK