Re: Zasilacz ? Procek ? Plyta ?

Autor: Konio (__at_interia.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 01:35:05 MET DST

Użytkownik "Bogdan" <bogdan_at_formica.pl> napisał w wiadomości

> najczescie winna w takich sytuacjach byla przejsciowka, ale jezeli
masz
> procek " w pelni" slotowy, to wybierz w soft menu ustawienia "wlasne"
> ustaw procka jak byc powinien lacznie z mnoznikiem. opcje zdaje sie
"signal"
> cos tam ustaw na low.....

Ustawienia w Biosie sa fabryczne, tzn 100 Mhz x 5,5 (moja magistrala to
jednak
100 Mhz, a nie 66 - jak mi sie wydawalo). Wiem, ze to moze niezbyt madre
posuniecie, ale na razie nie stac mnie na nowego kompa - mozna jakos
spowodowac, ze procek bedzie sie mniej grzal ? Czy ma sens ustawienie np
66 Mhz x 5 (czyli 330 Mhz) ? W takie dni jak dzisiaj strasznie sie
grzeje i nie
wiem czy moj wysluzony pecet przezyje te gorace wakacje :-) Przywiazelem
sie do tego sprzetu i byloby mi go zal :-(

> No i sprawdz zasilacz orza czy nie m,a zadurzo kurzy w slocie.
Co to jest ? :-(

Pozdrawiam serdecznie

KonradK