Re: Czy kupic klawiaturę Cordless

Autor: Radoslaw Krzyzan (radek_at_storm.com.pl.NOSPAM)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 15:26:15 MET DST

"Sniper" <Sniper10000_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Użytkownik "Radoslaw Krzyzan" <radek_at_storm.com.pl.NOSPAM> napisał w
> wiadomości news:aibamu$gu3$1_at_news.tpi.pl...
>
> egzemplarzy). Gdybym miał szukać wersji bezprzewodowej, to Wireless
Desktop
> byłaby idealna. Sam zresztą planuję jej zakup, zwłaszcza, że kosztuje
tylko
> 240 zł. Obawia mnie tylko jeden fakt, który wolałbym sprawdzić w sklepie
> przy zakupie: zasięg - podobno tutaj wypada trochę cienko.

Wystarczą mi 2 metry. Gdzie kupic taką klawiaturę? Jestem ze śląska.
Mógłbym pojechać nawet do Krakowa po tą klawiaturę jeśli można ją tam kupić.

> A jeśli nie liczysz się z kasą kup Logitech Cordless Optical - bez
wątpienia
> chyba najlepsza konstrukcja na rynku, bardzo duży zasięg i szyfrowana
> transmisja. No i do tego jaki wygląd!

Nie mam zaufania do Logitech, miałem okazję pracować z myszą. Była tak mała
że musiałem zginać palce, żeby naciskac klawisze, jak kobieta drapiąca
faceta po klacie w "tych" momentach :) Sprzęt Microsoft zawsze był
dopracowany, chyba na tego Wireless się jednak zdecyduję .

Radosław Krzyżan
radek_at_agnus.com.pl