LPT jako COM?

Autor: A.Szular (aszular_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 10:30:40 MET DST

Witam
   Chciałem zapytać czy można coś takiego zrobić, mam komputer tylko z
wyjściem LPT (notebook) nie ma COM-a. Oprogramowanie potrzebuje do poprawnej
pracy portu COM (komunikuje się z urządzeniem zewnętrznym). Mam przejśówkę z
z LPT na COM.
Czy można jakoś oszukać program żeby widział ten fizyczny port LPT jako port
com. A może jistnieje jakiś programik który to robi

Za wszelką pomoc z góry dziękuję
Andrzej