Re: Najlepszy kontroler ATA100 na PCI

Autor: darbakan_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 01 Aug 2002 - 10:07:24 MET DST

> wykupiło
> >

> Nie sprzedajesz czasem tych kontrolerow ? Akurat takiego jestem zmuszony
> uzywac i wg mnie to wyjatkowe g........ .Dwie podstawowe wady -
> niska wydajnosc ,na plycie BX nizsza niz kontrolera wbudowanego w plyte i
> "chwila zamyslenia" programow zanim zaczna korzystac z dyskow podlaczonych
> do kontrolera - pierwsze co widac to wydluzone uruchamianie programow do
> nagrywania ( np nero 20s) , ale np uruchamianie wyszukiwania plikow albo
> scandiska tez trwa kilkakrotnie dluzej.Podsumowujac - ani umywa sie do
> [...]

Nie sprzedaję żadnego sprzętu. Kontroler z chipsetem CMD 0649 (produkt Zoltrix)
siedzi na płycie BX i świetnie się sprawuje. Żadnych problemów, o których
piszesz. Nie chcę ci nic sugerować, ale po prostu powinieneś wiedzieć, że taki
kontroler (i każdy inny) przesyła przez magistralę PCI dużo danych. Jeśli
niewłaściwie skonfigurowałeś swój system to rzeczywiście możesz mieć problem.
Ale jest to wyłącznie TWÓJ problem.

pzdrwm
darbakan