Kawiarnie internetowe w Polsce - katalog

Autor: Dariusz Majgier (cobretti_at_reporter.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 10:19:56 MET DST

  Witam

Pilnie szukam kontaktu do osob/firm prowadzacych kawiarenki internetowe w
Polsce. Udostepniam spis kawiarni wylacznie z potwierdzonymi danymi:

http://web.reporter.pl/firmy/kawiarnie/

Z ok. 300 kafejkami mam kontakt i juz potwierdzilem wpisy, ale wciaz jest
wiele miejsc, do ktorych nie udalo mi sie dotrzec lub kontakty do
wlascicieli sa nieaktualne.

Bede wdzieczny za poinformowanie wlascicieli kafejek, ze taki katalog jest
tworzony. Mam tez prosbe do bywalcow kawiarenek aby podsylali na moj e-
mail namiary do miejsc, ktore odwiedzaja, a ktorych nie ma w katalogu.

To jedyne tak aktualne zestawienie kawiarni internetowych w Polsce.
Katalog dostepny jest takze w wersji WAP. Zapraszam do korzystania.

  Pozdrawiam serdecznie:-)

--[ cobretti_at_reporter.pl - http://www.reporter.pl/cobretti/
--[ Reporter.pl - milo spedzisz czas: http://www.reporter.pl/