Re: cos dlugo mi system startuje cz.2

Autor: patch (sicil_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 10:16:40 MET DST

> Kolejny ( moim zdaniem ) glupi temat typu : "System mi za dlugo startuje ,
> ..
> procka , itp ) ale i tak nie widze BSoD :))).

Faktycznie głupie wątek ale...

Masz 2k albo XP i nie widzisz BSoD:) ... to sobie zajrzyj do logów -
>Narzędzia administracyjne->Podgląd zdarzeń na pewno jest tam co nieco
błędów i innych crashów odnotowanych ale nie ujawnionych jako blue screeny
aby nie denerwować usera - taki urok tych "stabilnych" systemów.

Co do szybkości wstawania i zamykania XP. Mozna to podkręcić, mam P41.6/512MB-
wstaje 20-25sekud, zamyka się w kilka sekund, pełny restart 35s. Trzeba
tylko wyłączyć masę zbędnych opcji i serwisów, skrócić w rejestrach kilka
timeout'ów. Wszystko via Panel sterowania+TweakXP+CustomizerXP+XPAntiSpy3+
ręczne wyłączenia serwisów.

Jak dla mnie te 20-25 sekund to ciągle zbyt długo ale te czasy są już
porównywalne do WinMe.