Re: ECS K7S5A, płyta o której się mówi...

Autor: PedrO (rambler_at_red.alpha.net.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 09:59:15 MET DST

Użytkownik "Phantasmagorion" <Phantasmagorion_at_wp.pl> napisał
w wiadomości news:3d48e773_2_at_news.vogel.pl...
> Dobra kończe rozmowe z tobą, bo to do niczego nie prowdzi.
> A dyskusja była o ECS-ach, a nie o twoich ulubionych
Maluszkach.
> Wypowiedzi twoje wskazują na dresa, który bierze prochy i
się tym chwali.
> Nieumie sie wyrażać oraz gada bez sensu.
> Jak tak dalej będziesz ściemniał to wylądujesz na stałe w
KF-ie, chyba że
> zmałpujesz i sam to zrobisz pierwszy, ale niesądze.

Nareszcie!

1) skapitulowałeś bo brak Ci argumentów.
2) "nie umie" pisze się osobno
3) sposób Twoich wypowiedzi tak mnie prowokował :-)
4) postanowiłem reagować równie zapalczywie na KAŻDY Twój
post jak Ty zapalczywie reagowałeś na KAŻDY post innych
grupowiczów dając Ci do zrozumienia, jak bez sęsu
postępujesz - co jak widzę zauważyłeś dopiero w poprzednim
poście. Moje posty to odbicie lustrzane Twoich postów.
Denerwowały? Tak samo Twoje innych grupowiczów. Widzisz swój
błąd? Nie???? To znaczy że za kilka dni znowu rozpęta się
taka dyskusja.
5) ostatnia rada na koniec: Nie chwal w niebogłosy ECSów na
każdym kroku... naprawdę nie warto....

Żegnam.

Robs.
P.S. Nie mam pojęcia co to KF?