Re: ECS K7S5A, płyta o której się mówi...

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 09:15:05 MET DST

> Skoro mówisz że masz doswiadczenie, co zapewne jest prawdą, to niemam
> powodów by twierdzić inaczej i nietwierdze.
> Niektórych rzeczy niemożna brać dosłownie. Wyluzuj kolego. Niechciałem i
> niechce tutaj nikogo obrażać.

Oki , ale to zrobiłeś ...

Ale oki , dajmy sobie spokój :-)

> Bo już raz (zapewne więcej ale ja jeden widziałem) zrobiłeś test kart
> graficznych który wyszedł ciekawie, niemniej teraz gadaliśmy o płytach
> głównych i tez dorzucałeś swoje 3 grosze, to napisałem "testera" w sensie
że
> pewnie też już testowałeś te płyty (ECS) z innymi, albo robiłeś porównanie
> (pisałeś ze lubisz testować) , ale którego niewidziałem , albo
niesłyszałem
> (ale to nieznaczy że ich niema).

Spoko.
Testów wykonałem sporo , pojawiały się w różnych serwisach (tez był test ECS
K7S5a , Kyro2 , Gefrorce1DDR vs Geforce2MX i jeszcze kilka innych w tym
najnowszy ATI8500LE vs Geforce3). Ale testy robię raczej dla siebie i dla
znajomych bo poprostu to lubię. Wykonuje tylko takie testy które mnie
interesują a nie te które muszę :-)
test ECS był chyba z tego co pamiętam na FAku.pl ale to był naprawe daaaawno
temu (zaraz po premierze tej płyty).

> p.s: opublikowałeś jakieś inne testy w twoim wydaniu? Jak tak to można
> prosić o link. Widzisz ty lubisz testować, a ja lubie czytać.

były na różnych serwisach , na grupach dyskusyjnych ...
Nie pisze dla żadnego konkretnego serwisu , jestem wolnym strzelcem. Po
napisaniu recenzji rozsyłam je po serwisach i czekam aż ktoś opublikuje ...

Najnowszy test w moim wykonaniu jest na In4.pl (ATI vs Geforce3) ...

Narazie nie planuje nowych ... Choć może jak coś ciekawego znajde to zrobie
teścik :-)

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///