Re: Zasilacz ? Procek ? Plyta ?

Autor: Konio (__at_interia.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 03:36:18 MET DST

Użytkownik "Konio" <__at_interia.pl> napisał w wiadomości

No dobra, chyba juz sam sobie pomoglem, ale napisze jak, bo
moze komus sie przyda :-)
1) Zmniejszyłem ustawienia w BIOSie z fabrycznych 5,5 x 100 Mhz
na 5 x 100 Mhz.
2) zainstalowalem sobie programik do chlodzenia procka Rain 1.0.

Nie wiem co bardziej poskutkowalo, ale temperatura procka teraz
to 33 stopnie, a przedtem przekraczała czasem 80 !
Temperatura systemu spadla z 70 stopni na 44.
Szczerze powiem, ze nawet dla mnie - laika - ten spadek temeratury
to szok, dlatego moze ktos to skomentuje ?

Pozdrawiam
KonradK