Re: Zasilacz ? Procek ? Plyta ?

Autor: Marek Szerszyński (marek_at_poczta.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 15:13:24 MET DST

"Konio" <__at_interia.pl> wrote in message news:aia3cr$rc2$1_at_news.onet.pl...
: Użytkownik "Konio" <__at_interia.pl> napisał w wiadomości
: news:ai9s9j$ji7$1_at_news.onet.pl...
:
: No dobra, chyba juz sam sobie pomoglem, ale napisze jak, bo
: moze komus sie przyda :-)
: 1) Zmniejszyłem ustawienia w BIOSie z fabrycznych 5,5 x 100 Mhz
: na 5 x 100 Mhz.
: 2) zainstalowalem sobie programik do chlodzenia procka Rain 1.0.
:
: Nie wiem co bardziej poskutkowalo, ale temperatura procka teraz
: to 33 stopnie, a przedtem przekraczała czasem 80 !
: Temperatura systemu spadla z 70 stopni na 44.
: Szczerze powiem, ze nawet dla mnie - laika - ten spadek temeratury
: to szok, dlatego moze ktos to skomentuje ?

Jeśli miewasz kłopoty ze startem to nie może to być wina temperatury.
Nie sądzisz chyba, że przy włączaniu procesor ma temperaturę 80*C?
Niedługo płyta przestanie całkowicie się odpalać i albo ją wyrzucisz na
śmietnik, albo skorzystasz z mojej rady i wymienisz kondensatory.

MS