Re: jakiego laptopa kupic?

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_notrix.net)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 02:43:29 MET DST

Dnia Thu, 1 Aug 2002 01:01:05 +0200 w artykule <ai9q1t$oom$1_at_news2.tpi.pl>
mp <lanco_at_wa.onet.pl> napisano co następuje:
> Potrzebny mi wydajny i bezawaryjny sprzet do pracy w biurze i w "terenie",
> koniecznie taki ktorego mozna w razie czego serwisowac bez problemu w Polsce
> (mialem ostatnio Presario 1200 "made in usa" i jak sie zepsul to naprawa w
> USA mialaby kosztowac 4 tys pln... nigdy wiecej takich wynalazkow). Zalezy
> mi na szybkosci i wydajnosci baterii. Mam do wydania ok 5-6 tys pln, bede
> raczej szukal sprzetu uzywanego, poradzcie prosze co najlepiej wybrac? sony
> vaio? toshiba portege? dell inspiron? nie mam bladego pojecia jakie sa dobre
> i zle strony tych komputerow...

Użytkuję od blisko roku inspirona 4000 z pIII/1GHz, wbudowaną siecią,
modemem (oba 3com), kartą ATI rage mobile z tvout, oraz z dvd na
pokładzie. Sprawuje się to to bez zarzutu *). Standardowa, pojedyńcza
bateria starcza przy typowej, spokojnej pracy na ponad 4h. Gdy szaleję,
tj. np. oglądam film na dvd, czas ten jest znacznie krótszy bo ca 1.5h.
Jeśli interesują cię jakieś konkrety to pytaj.

* Jedyne co padło mi nie tak dawno to bateria. Tj. nie tyle padła
co półpadła, ale serwis wymienił mi na nową w ciągu paru dni. Inna rzecz,
że nie wiem jak z tym serwisem jest w Polsce bo akurat jestem poza.

--
Marcin