Odp: jakiego laptopa kupic?

Autor: lelec (lelec_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 12:32:01 MET DST

Użytkownik mp <lanco_at_wa.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ai9q1t$oom$1_at_news2.tpi.pl...
> Potrzebny mi wydajny i bezawaryjny sprzet do pracy w biurze i w "terenie",
> koniecznie taki ktorego mozna w razie czego serwisowac bez problemu w
Polsce
> (mialem ostatnio Presario 1200 "made in usa" i jak sie zepsul to naprawa w
> USA mialaby kosztowac 4 tys pln... nigdy wiecej takich wynalazkow). Zalezy
> mi na szybkosci i wydajnosci baterii. Mam do wydania ok 5-6 tys pln, bede
> raczej szukal sprzetu uzywanego, poradzcie prosze co najlepiej wybrac?
sony
> vaio? toshiba portege? dell inspiron? nie mam bladego pojecia jakie sa
dobre
> i zle strony tych komputerow...
> z gory dzieki
> marcin

IBM! mają naprawdę dobre i czasem tanie modele, no i gwarancja jest dłuższa
niż u innych.
Serwis IBM w Polsce jest dość dobry - wysyłasz złoma - a on za kilka dni
wraca sprawny!
Od wyjęcia z pudełka do zaczęcia pracy na sprzęcie - 30 sekund.
Jak ci winda padnie - przyciskasz jeden guzik przy starcie - i w 2 minuty
masz system postawiony od początku! bajka!
Dostajesz trochę licencjonowanego software narzędziowego: antywirusa,
doktora do pc.... i inne wynalazki.

to trzeba zobaczyć! nie ma lepszego sprzętu!

pzdr
lelec