jakiego laptopa kupic?

Autor: mp (lanco_at_wa.onet.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 01:01:05 MET DST

Potrzebny mi wydajny i bezawaryjny sprzet do pracy w biurze i w "terenie",
koniecznie taki ktorego mozna w razie czego serwisowac bez problemu w Polsce
(mialem ostatnio Presario 1200 "made in usa" i jak sie zepsul to naprawa w
USA mialaby kosztowac 4 tys pln... nigdy wiecej takich wynalazkow). Zalezy
mi na szybkosci i wydajnosci baterii. Mam do wydania ok 5-6 tys pln, bede
raczej szukal sprzetu uzywanego, poradzcie prosze co najlepiej wybrac? sony
vaio? toshiba portege? dell inspiron? nie mam bladego pojecia jakie sa dobre
i zle strony tych komputerow...
z gory dzieki
marcin