Re: Stronka taka sobie i nawet zabawna ...

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 19:25:03 MET DST

"Janek" <nospam-nothing_at_polbox.com> wystukał
(news:ahp86s$uvf$1_at_absinth.dialog.net.pl):

> 30-40% to dla mnie zupelnie do przyjecia.
To IMHO, czyli na oko. Rozwazac to mozna dopiero od niedawna, od kiedy
nagrywarka jest jedynie 3x drozsza od CD-ROMu. Dawniej, gdy roznica
byla dziesieciokrotna - nie bylo dyskusji.

> Hej ;-) chyba jako lekarz powinienes wiedziec jak sie takie testy
> robi. 30 tylko napedow pali plytki, 30 tylko odczytuje, 30 pali i
> odczytuje.
Egzemplarz egzemplarzowi nierowny, ale zgoda - mozna tak. Tylko, ze
taki test powinien potrwac 2 lata, a wtedy na rynku beda zupelnie nowe
modele. I znowu trzeba testowac, i znowu...

> No ale mozesz 1 zl dziennie chyba odlozyc ;-). To raz na m-c 30
> zlotych na jakies konto... Albo wyjechac do Omanu ;-) i zarobic w
> m-c tyle co tu przez caly rok...
:-) Na szczescie nie mam tego problemu, bo sobie dorabiam; mysle o
innych, ktorzy pracuja za te 700 zl, albo nie maja i tego.

> Ale nawet przyjmujac ze z 6-ciu lat zrobi sie 4 to chyba nie jest
> taki wielki problem...
Zgoda, dla mnie rowniez to nie problem - staram sie czesto wymianiac
sprzet, ale znam wiele osob, ktore kupuja sprzet na lata i musza dbac o
niego maksymalnie. I druga rzecz - czy to bedzie z 6 do 4 lat czy z 3
do 2 - tego dokladnie nie zbadano, pewnie w zaleznosci od producenta
moze byc tak i tak.
Pozdrawiam
Egghead