Re: Stronka taka sobie i nawet zabawna ...

Autor: Janek (nospam-nothing_at_polbox.com)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 17:58:24 MET DST

> Tego z cala pewnoscia nie wyznaczymy (wg mnie to 30-40% szybciej).

30-40% to dla mnie zupelnie do przyjecia.

> Nalezaloby zrobic test, np. 2-letni, o czym cofnac sie w czasie i
> powtorzyc test dociazajac odczytywaniem plyt. Poniewaz na razie to

Hej ;-) chyba jako lekarz powinienes wiedziec jak sie takie testy robi. 30
tylko napedow pali plytki, 30 tylko odczytuje, 30 pali i odczytuje.

-
> Ech, widze, ze nie jestes lekarzem - to niemal pol mojej pensji.

No ale mozesz 1 zl dziennie chyba odlozyc ;-). To raz na m-c 30 zlotych na
jakies konto... Albo wyjechac do Omanu ;-) i zarobic w m-c tyle co tu przez
caly rok...

Ale nawet przyjmujac ze z 6-ciu lat zrobi sie 4 to chyba nie jest taki
wielki problem...

Pozdro.
- Jan.