Re: Stronka taka sobie i nawet zabawna ...

Autor: Janek (nospam-nothing_at_polbox.com)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 17:46:18 MET DST

> Ale mniej więcej właśnie tak jest :) Dobra nagrywarka (np. TEAC)
> powinna wytrzymać jakieś sześć lat co najmniej -- używanie jej

Jeezzz... 6 lat?! Toz to wiecznosc ;-). Pamietasz jaki szesc lat temu miales
sprzet? Bo ja juz chyba nie bardzo...

Hmm... chociaz to chyba wtedy kupilem Sony x2 (czytnik). Dalej jest sprawny,
ale jakos go wiecej nie wykorzystuje...

> w roli czytnika skróci najprawdopodobniej jej żywot do trzech,
> może czterech lat. Z gorszymi nagrywarkami jest o tyle lepiej, że
> jest już "materiał doświadczalny" z którego wynika, że taki np.
> Philips używany do nagrywania "ciągnie" dwa, trzy lata, a przy
> używaniu jako czytnik -- średnio 18 miesięcy.

Ja uznaje kardynalna role zuzycia moralnego. Jezeli komus nie przeszkadza
utkniecie z 5-letnim sprzetem to jego sprawa... Ale z takim podejsciem dalej
uzywalibysmy 386tek.

> Te lepsze są szczelne. Te gorsze nie...

Hmmm.. chyba sie mylisz ;-). Bo plexy np maja wiatrak. A
LG nie. To wlasnie te gorsze maja zamknieta konstrukcje.

Pozdro.
- Jan.