Re: Stronka taka sobie i nawet zabawna ...

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 13:26:13 MET DST

"Janek" <nospam-nothing_at_polbox.com>, wrote in

> Ja uznaje kardynalna role zuzycia moralnego. Jezeli komus nie
> przeszkadza utkniecie z 5-letnim sprzetem to jego sprawa... Ale z takim
> podejsciem dalej uzywalibysmy 386tek.

A w czym to przeszkadza? Modernizuje sie komputer jak jego wydajnosc juz
nam nie wystarcza, a nie jak jest przestarzaly. Jak komus do jego
zastosowan wystarcza 386 to dlaczego ma go nie uzywac? Bo to wstyd?
LOL

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!