... a jednak laser

Autor: patch (sicil_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 14:04:55 MET DST

> Czy Ty myślisz, że laser jest najbardziej zużywającym się
> elementem napędu optycznego? Jeśli tak, to chyba niezbyt
> dokładnie przeczytałeś tę moją stronę...

..już ją wcześniej oceniłem;)

Z moich obserwacji zwykłych intensywnie eksploatowanych odtwarzaczy CD i
CDROMów (w tym również wiekowego CD 6x) wynika że zdecydowanie najmniej
trwałym elementem są diody laserowe, nie mam co do tego wątpliwości, that's
all. Wszystkie inne awarie to zdarzenia losowe jakie mogą się zdarzyć w
każdym urządzeniu - nie licząc świadomego wyeksploatowania, przegrzania lub
nieprawidłowego napięcia zasilania.

O pyłkach w powietrzu możesz zapomnieć bo to czynnik zupełnie marginalny:))