Zwieszki... Athlon 1400

Autor: Albercik (BEZ_leno_at_klub.chip.pl_SPAMU!!!)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 10:18:07 MET DST

Witam wszystkich,

Mam mały problemik:
Niedawno kupilem do kompa 256DDR (Płyta MSI K7Master) - w sumie mam 512 -
Jedna kostak Hynix druga Elixir. Na początku padła mi płytka (po włożeniu
tego Elixirka) została wymieniona. Teraz kompek często mi się zawiesza - no
może nie zupełnie zawiesza - tzn czasami się restartuje a czasami wywala mi
się z gierek - to samo przy DivX. Koleś w serwisie jak wkładał Procek w
płytke to posmarował ją srebrnym mazidłem.
Ostatnio wgrałem ustawienia biosu Optymalne - chodziło jak nie ten
komputer - nic sie nie wieszało, 0 błędów. Z tym że: przy tych ustawieniach
procek chodzi tylko jako 1050 - czyli na 100Mhz.
Aha - ten procek jest na pewno na 266 wiec nie jest przyczyna to ze puscilem
200 na 266.
Ogólnie - co może byc przyczyną tych zwieszek?
1) Ta pasta na procku powoduje jakies male "zaburzenia" - gdy się troszke
nagrzeje - procek ma temp coś kolo 58-60stopni?
2) Pamiątki sie wywalają - Moze te elixirki sa badziewiaste i cienko chodza
na 133?
3) Może cos z płytą główną?
4) Może coś z grafiką - moze sie troszke grzeje (faktycznie jest troszke
goraca - ma tylko radiator - Prolink GeForce 2?
5) Może macie inne pomysły?

Pozdrawiam i Dzieki za pomoc
Albercik