Re: Chipsety - intel czy sis

Autor: Muzzy (muzzyrider_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 10:19:45 MET DST

Użytkownik "YODAcki" <yodacki_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Hi !
>
> Mam pytanie.
>
> Jaka jest roznica miedzy chipset'ami Intel i SiS ??
> Jesli macie jakies doswiadczenia w "tym temacie" to prosze o info.
> Waham sie co kupic - plyte na SiS czy troche drozsza plyte na Intelu i815

Witam
Miałem celerona zarówno na sisie jak i na intelu. O wiele lepsze wrażenia
mam po intelu - mniej zwisów, mniej problemów z instalacją sprzętu, ogólnie
lepiej. Być może było to spowodowane tym, że sisa miałem na płycie clayton'a
(podobno syf), a intela na abicie. W każdym razie po zmianie z sisa na
intela odetchnąłem z ulgą :)

Pozdroofka, Muzzy
muzzy_at_adres.pl
GG: 3709444