Re: problem z 0202122 :(

Autor: tomek (ati_at_usun-to.poczta.fm)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 09:47:15 MET DST

"sliver22" <sliver22_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Czasami gdy lacze sie przez modem z 0202122 po kilku sekundach
> polaczenia nastepuje rozlaczenie. Przy nastepnej probie wszystko
> jest ok. Oprocz tego ostatnio pare razy zdarzylo mi sie zerwanie
> polaczenia po kilkunastu minutach online.
> Co moze byc przyczyna tych problemow?
> System to XP pro.

 To wina modemu dostępowego tpsy. Też czasami tak mam: po połączeniu
 modem nie może się dogadać z modemem po drugiej stronie (nie może
 ustalić optymalnej prędkości połączenia). To nie wina po mojej stronie
 bo zdarzało się to na różnych modemach i systemach (pod Linuxem
 również).
 Podsumowując: nic na to nie poradzisz...

 Pozdr.