Fakt inaczej

Autor: patch (sicil_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 09:36:45 MET DST

> Co Cie w tym fragmencie dziwi? To powszechnie (moze nie az tak
> powszechnie, jak powinien) znany fakt.

Co znaczy powszechnie to że sprzedawcy w kążdym sklepie tak mówią
nie znaczy że mają rację (im zależy tylko na ilości sprzedanego sprzętu).
Nawet w najprostszej jednolaserowej konstrukcji w czasie odczytu laser
powinien pracować z wielokrotnie mniejszą mocą. Nie wiem jakiego
rzędu są różnice ale może się okazać że zużycie podczas np. 6 minut wypalania
= 240 minutom odczytu. Czyli oszczędzanie CDRW tylko do roli nagrywarki nie
ma sensu bo bardziej jej szkodzi nagrywanie:).

Ja korzystam z z combo w domu i wszystko jest OK, jak ktoś potrzebuje
sprzęt do pirackiej fabryki dysków to po roku eksploatacji rozwali każde
urządzenie.