Re: Chipsety - intel czy sis

Autor: Marcin (NOSPAMkenickie_at_box43.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 09:37:23 MET DST

> Wg mnie Intel, bo stabilniejszy i pewniejszy.
> SIS nawet jak lepszy to bardziej nieobliczalny
>
> Ale to moje subiektywne odczucia, gdyż nie testowałem ich

Nie wiem jak z SIS'em pod P3. Tutaj proponowałbym dobrą płytę na 815EP.
Natomiast co do samego SIS'a - mam aktualnie płytę MSI 645Ultra (SIS 645 -
pierwsza wersja). I jestem nią b. pozytywnie zaskoczony. W stabilności jak
narazie nie ustępuje Intelowi, obsługuje DDR'y 333.
Używam razem z tą płytą Celerona 1.7GHz (tymczasowo) i pamięci Samsunga
128MB DDR 333. Wszystko śmiga jak złoto.
Jest bez porównania lepiej niż u kolegi posiadającego płytę na VIA P4X266
(też jakaś firmowa).

Pozdrawiam
Marcin