Re: Jakosc obrazu z GeForce do bani. Czy konieczny Matrox?

Autor: Marcin (marcin_at_no.spam.com.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 07:34:54 MET DST

Uzytkownik "Witold Wladyslaw Wojciech Wilk"
<maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> napisal w wiadomosci
l...

> matrox jest baaaarszo dobrym weyborem. ale radeon tez Cie powinienen
> zadowolic. Niestety takie czasy - nvidia produkje takie chipy do gier, a
> ze one sa takie tanie i popularne to tak sie to konczy... raczej bedziesz
> musial rozstrzygnac - czy gierki, czy oczy.
>
> btw: co rozumeisz przez wydajnosc? u mnie matrox bije tnt2 w dekodowaniu i
> przeskalowywaniu nieaspektowym divx'a. zostaje mu cykli w zapa\sie i jest
> stabilnie... niestety - ten matrox byl u mnie jeden dzien :( a szkoda...
> naprawde super karta. moze nie nadaje sie szcegolnie do gierek, ale za ten
> [...]

Przy porownaniu szybkosci chodzilo mi o gry. Np. w quake3 Matrox
G400DualHead
osiagnal mi okolo 50% tego co Geforce2Mx400.
Wiem, ze uzywany Matrox G400 DualHead kosztuje ok. 200 PLN. Tylko trudno
go kupic. To mniej wiecej tyle co geforce mx400.
Nowy G550 to juz ponad 500 PLN czyli troche dorogo.

Divixy to tylko ogladam pelnoekranowo:)

Nowy Radeon VE jest mniej wiecej w cenie nVidi. Ale to tez nie oryginal
Ati, tylko chinsko-malezyjskie skladaki i boje sie, ze bedzie to samo co z
riva.

Trzeba bedzie to przemyslec.
Dzieki
Pozdrawiam