Re: pada mi dysk???

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 00:46:21 MET DST

shamal_at_poczta.onet.pl wrote in <0336.00000237.3d3f1e09_at_newsgate.onet.pl>:

/ciach.../

>A, no to spoko (jesli ksiegowosc tez to potwierdzi :) Ja swoj dysk zwrocilem
>wczoraj, a odebrac nowy mam w piatek...

Szlag mnie z nimi trafi. Jedne osoby mowia, ze tak - a drugie, ze nie.
Okazuje sie, ze jednak mi - osobie nie bedacej klientem ABC Data - nie
wymienia jednak dysku. A wyraznie to zaznaczalem w rozmowie i dowiedzialem
sie, ze "to nieistotne" :-) Nie udalo mi sie ustalic kto byl dystrybutorem
upadlej firmy, w ktorej kupilem dysk. Znalazlem telefon do faceta noszacego
takie nazwisko jak jeden ze wspolwlascicieli - jakis facet jeczy, ze
wszyscy do niego dzwonia w tej sprawie - a on nie ma z tym nic wspolnego.

Wracajac do sprawy. Moze ktos bylby w stanie mi pomoc z puszczeniem tego
przez ABC Data ?

Pozdawiam,
Wojtek