Re: Ktora z kart lepsza wedlug was .... albo ktora byscie polecili

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 00:49:52 MET DST

Użytkownik "Artjan!" <aginaj_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> mam do wyboruru karty
> Nvidia2 MX400 + TVout vs Nvidia4 420mMX + tv out
>
> Ktora proponujecie. Z tego co wiem wyzszy numer nie gwarantuje lepszych
> osiagow.
> Na przykalld NVidia 3 Titanium jest o niebo lepsza od obojga, no ale ta
cena
> ..
> Sluchaw waszych propozycji.

Jesli nie chcesz wydac wiecej kasy za nieco zmodyfikowana i nie wiele lepszy
w osiagach karte (mowa o GF4MX420), to bierz GF2MX400 - wydajnosc w
mniejszych rozdzielczosciach jeszcze przez jakis czas cie zadowoli, a pare
zlotych zaoszczedzisz.
Swoja droga: ja bym sie szarpnal na cos lepszego, minimum GF2Ti - ale to
kwestia zasobnosci portfela w $ ;)

Pozdrawiam