Re: ciag dalszy: karta graficzna do 300zl

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 20:51:44 MET DST

[...]
> Tylko, że od GF2Ti, do GF4MX mamy 2 generacje chipów, a od GF1 do GF2MX
> tylko jedną.

> Nie tak samo. GF2MX/MX400 to obcięty GF2GTS, a GF2MX200 to obcięty GF2MX.
> Podwójnie wykastrowany.
> Ta karta jest typowo biurowa i ma wydajność na poziomie Rivy TNT2

Chodzi mi tylko o to, że róznice "na papierze", dodawanie, czy blokowanie
pewnych funkcji często w praktyce okazują się nie być tak istotne (Parhelia
!!!), jak mogłoby się to wydawać...Natomiast rozwiązania "łopatologiczne"
jak np. szybsze taktowanie dają o wiele wyraźniejsze różnice..

> Jeśli chcemy zbadać wydajnośc karty w 3D, to tylko gry.
A jak byś syntetycznie podsumował takie badanie....? Póki co, nie ma
lepszych rozwiązań, niż "udawanie" gier....

pozdro...
sprocket