Re: Czy warto kupić korek do mojej obudowy?

Autor: jerzy szczudłowski (jerzy_at_jedwab.net.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 20:11:07 MET DST

... and Jacek Popławski disseminated foul capitalist propaganda:
> - karta graficzna Voodoo3, bez wentylatora, w planach wymiana na ATI Radeon
> 7500 lub 8500 (wiem, że 7500 nie ma wentylatora, ale nie ma już chyba
> _dobrych_ (ostry obraz) kart z tej serii, czy 8500 ma wentylator?)

Co ma wentylator do ostrości obrazu? Po przejściu z Matroksa na ATI nie
widzę różnicy, a ponoć te pierwsze są pod tym względem wzorowe. Pozatym mój
7500 (baj HIS) ma wentylator. Oryginalnie miał małego bzyczka puszczonego na
12V. A, że bzyczek więcej robił hałasu niż pompował powietrza, wymieniłem
toto po tygodniu na pokaźny wentylator 80x80x20 na 5V. Hyhy :) Takiego
chłodzenia to pewnie nie mają nawet Titanowcy ;)

--
The Do Translations checkbox does something wonderful, I am sure. I have no
idea what it is though [LyX Users Manual]