Windows 2000 z gazety PC World Komputer

Autor: Pascal (pascal_at_pa.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 20:25:27 MET DST

Kiedyś w 2000roku w PCWorld Komputer była płytka ze 120-dniową wersją
amerykańską Windowsa 2000. Gazetkę kupiłem, płytkę zachowałem. Teraz
chciałem skorzystać z tej płyty, ale podczas instalacji wymagane jest
podanie numeru licencji. Niestety gazety nie mogę znaleźć, a przez to nie
mogę zainstalować softu. Czy ma ktoś może tę gazetę i móglby mi ten kod
przesłać. To nie jest piractwo, a gazetę też kupiłem tylko nie wiem gdzie
jest.

pascal