Bios cheksum error

Autor: Rafał 'R4v' Błachnio (raist_at_poczta.fm)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 18:57:38 MET DST

Witam

Dzisiaj bylem u znajomej, ktorej siadl sprzet. Jak sie okazuje plyta
(DFI AK74-EC) nic nie robi, tylko prosi o dyskietke z biosem. Tzn.
wyglada to tak: Award Boot Block v1.0 blablabla Bios Cheksum Error.
Sciagnalem nowy z Sieci i kicha. Flashuje sobie bios, robi restart i
mamy replay. Nie wiem sam co moglo pasc. Czyzby kostka biosu? Tu jest
kolejny problem, bo ktos nie pomyslal i ja wlutowal (do tego takie male
cholerstwo). Mi sie pomysly skonczyly (clear cmos, wyjmowanie bateryjki
itp. przerobione). Ktos ma moze jakies inne? I jeszcze jedno: na TNT2
obraz byl (tzn. pyta sie o dyskietke), na ATi Rage Fury nie. Ot, zagadka.

--
Raf
raist_at_poczta.fm