Re: Western Digital 80.0 GB 8MB cache - opinie

Autor: Dobromir T. (dobromirt_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 19:07:08 MET DST

> kto z grupowiczów używa tego modelu WD? Czy jest on wart wyłożonych na
> niego niemałych pieniędzy. Czy możecie powiedzieć jak Wam się sprawuje
> ten model, ewentualnie porównać go do swoich wcześniej używanych hdd.
> Będe wdzięczny za wszystkie opinie.

używam WDC 120 GB JB 8 mb cachu od 2 tyg
narazie nie narzekam, czasy dostępu już na oko lepsze
od poprzedniego IBMa 30GB dtla, ale bez cudów.
Dokładnie nie mierzyłem bo mi sie nie chce (są zresztą pewnie gdzieś na
www)
Najwięcej to dodaje te 8mb cachu
pod 2k przy największych transferach (między dwoma innymi dyskami)
całkiem komfortowo sie pracuje tzn nic nie rwie
można nawet divXa w trakcie oglądać
ogólnie komp wielkiego kopa nie dostaje
niemniej bardzo wygodnie się na nim pracuje.

pozdr
Dobromir